En dag behöver du mig och jag behöver dig

Jag har äntligen fått en ny historia. En historia som är som en saga, det händer inte och det existerar inte. Jag vill måla upp en helt ny värld med drömmar och fantasier. Som att du menade, medan ögonen möttes och jag såg dina glittrande ögon. Mörka, vakra, djupa. Jag vill lägga mig ner, låt oss gå, låt oss dansa. 
Ge mig ett, ge mig 2, ge mig nu. Din förtrollning ger mig allt. Läppar som ler, du ler jag log. Ögon säger allt. 
Jag är låst, utlåst, en dag. Kan det vara att jag gömmer mig, MEN DU. Det var du som gjorde allt och jag ska försöka göra allt. Du och jag på ett dansgolv, du har den där glimten i dina ögon. Låt mig ta min chans. Du kan alltid nå mig vid mitt hjärta, du från ditt. 
KOM OCH SÄG DET, ATT DU ÄR DEN ENDA FÖR MIG: så alla kan höra




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback