Goes boom

Det är mornar som dessa, då jag njuter. Jag känner att jag vaknar av en kick, och varför? 

Jag har alltid varit bitter, det är något jag alltid kommer vara. Men bitterhet? Jag kallar inte det något negatvit för i mitt liv har jag lagt bittreheten på en nivå där du inte förstår. Det är bara fantasier men jag har alltid fått det på kän. Det är falskt tillsammans med bedrägeri. Du kan inte fånga mig och jag kan inte fånga dig. Men dina svarta mörka ögon om natten är något jag njuter av. Jag kan inte göra något annat än att le. Jag vill tillägna klimten i ögat till dig. Du får mig att må bra och du får mig till att le. Jag vill njuta och jag vill skratta. 

Jag vill tacka dig för att du fått mig att må.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback