Tala om vem du är denna gången

Någonstans bland känslor. 
Som säger mer än nog. Allting dog, i mitt hjärta, där. 
Tiden gick, blev någon annas, inte mitt. En lång mintut, vill inte veta mer.
Håll dig en bit ifrån, innan så blind än alla vi som ser, du vänder och ler. Du måste se, ett nytt kliv
Ett nytt liv
Snurrade runt och gick
stannar
väntar
längtar
Det är därför jag ryser, skrik som fördärvar det jag gör. Stopp, du kan inte soppa mig. Ta mig så långt här ifrån
Mirakel
Det är hur jag en gång ska få en känsla, denna känsla ur. Något jag älskar, något jag fattar.
Förklaringar - upplevelser 
Ryser, jag ryser
Gråter, jag gråter
Hjälp mig, ja hjälp mig

göm mig, begrav mig ifall din potential försvinner och smälter vi försvinner 
Andan är borta, vill bara älska 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback